Thursday, May 31, 2012

INI MEMANG SALAH AKU~ @_@

Assalamualaikum dan hai :)

Adakah apa yang aku alami sekarang memang satu proses 'pendewasaan'? Kenapa aku boleh jadi begini? Aku sangat tak suka ape yang aku alami dan rasai sekarang. INI SEMUA MEMANG SALAH AKU!

Aku memang hepi sekarang TAPI tak sehepi dulu. Hepi sekarang sbb nak lindungi diri daripada terus merasa kesedihan dan dari berpikir mengenai masalah. Masalah yang ada aku rabunkan mata tuk melihat masalah tersebut yang dah terang lagi nyata berada d depan mataku. Apa sebenarnya yang ingin aku lakukan? Aku sendiri pening ngan diri aku @_@

Semoga aku dapat membuat segala keputusan yang terbaek tuk diriku tanpa menyakitkan or membuat org tersayang especially family aku merasa sedih dan kecewa.

#Permudahkanlah segala urusan hambaMu ini Ya Allah. Aamiin.




No comments: