Tuesday, April 19, 2011

3 cara nak tau laki 2 suke kat kita or not?

1) Adakah lelaki itu gelisah bila bersama anda? Lelaki akan kelihatan gelisah atau "tak kena gaya" jika berdepan dengan gadis yang dia suka.

2) Perhatikan gerak geri si lelaki. Dia cuba merenung anda? Atau dia selalu senyum kat anda? Atau dia sering memulakan perbualan? Dan adakah dia berdiri dekat dengan anda? Ini semua adalah tanda yang si lelaki sukakan anda.

3) Sentuhan juga adalah tanda jelas yang si lelaki sukakan anda. Bukan sentuhan intim yang dimaksudkan, tetapi sentuhan seperti menepuk bahu anda atau geselan secara tak sengaja di tangan anda. Lelaki yang sukakan anda akan mencari peluang untuk sentuh anda.

5 comments:

Merpati Putih_ Hazzi said...

macam mane kalo tetibe nak tau cmne prempuan suke kat kite??? ngeh3 :)

aREda said...

haha, lebey kurng cm laki suka kt kita la kot, hua3..
jap g sy cri mklumat len plak yea, hahaha :P

Merpati Putih_ Hazzi said...

eh yeker?x kan sme kot adah..laki gn pmpuan berlenan care la..hek3...saje je nak tau ne la tau kan tnpe kite prsaan de kaum hwa yg mint kite..huwa3 :)

aREda said...

hahaha, wowww penangan yg sngt hebat 2 smpai kaum sndri pon ley minat kita yea.. nie topik yg sngt menarik, nnti sy akn wat research yea, hua3 ;)

Merpati Putih_ Hazzi said...

penangan yg hbat idak la tpi yela mnusia skang ni kan mang dh plik prasaan nya...lesbian la gay la..memcm la..tu la tuk mnegelak sume tu kite kene amik tau ciri nya lu pastu kite cri rwatan nya..ahak!!..mang mnarik..moh kite bncangkan msalah negara ni..kiki