Wednesday, December 14, 2011

bagus kew?

Selamat pagi sume! Yihaaa! Hamboi3, hepi npak. Sebenrnya aku mngalami insomia nie. Smpai ke saat ini aku stil lg xley tido. Hadoi nyer punggg. 

Aku nak citer sket sal diri aku nie (korng xnk tau pun aku peduli hape! HAHA). Aku ade la beberapa perangai yg aku sndiri trtnya2 'bagus kew?'. Salah 1 dari nyer adalah, aku nie mudah tersangat3 percaya cakap org. Dalam perbualan ngan sape2 jew la, aku mmg x boley nk detect org tue ckp betol or 'tipu'. Tipu gurau2 antara kawan2. Dah bnyak kali kot aku trpedaya ngan tipu helah mereka2 yg x brtnggungjawab itu. Sobs sobss sobsss. Kenapa aku sering saja d permainkan? Ini sume mmg tidak adil! Perasaan aku ketika itu, arghhh sukar tuk aku taipkan! Dah banyak kali aku telah brjaya d perdaya oleh mereka yg memperdaya aku. 

Selain tue, aku merupakan seorang yg terlampau baek (HAHA, ayat puji diri sndri). Ok, sila muntah sekarang. If kawan2 or sape2 yg terdekat ngan aku mintak tolong ngan aku, aku akan cube tuk tunaikan setiap prmintaan mereka sehabis daya aku. HAHA ko ingat bagus la tuee? Normal la tue kan kalo kawan tolong kawan. Apa daaaa! HAHA! Walaupun aku terpksa sedikit kesususahan dalam menolong kawan aku, aku snggup lakukan. Cehhh, bajet baek giler la tuee. HAHA.

Aku bukan saje jew duk melaluk cter sal aku nie. Aku nak cari kelebihan diri sndri sbb nnti aku ade Job Interview tuk subject BPComm nie. Korang ley trime tak alasan aku nie? HAHA. Jap2, kalo sering d perdaya tuee bukan kelebihan tp kelemahan la kan? HAHA. Sblom lagi banyak aku merapu, lebey baek aku p berlari setempat dulu. HAHA. K bai2.

p/s: senang tuk kita mncari kelemahan diri sndiri. tp susah tuk kita membongkar kelebihan yg kita ade~ >,<"


No comments: