Friday, December 16, 2011

Tentang Dhia. Eh2! Bukan La. Tentang Akue~

Selamat pagi Jumaat sume! Semoga d pagi yg mulia ini mmberi seribu keberkatan kepada kita sume. Jadikan hari ini lebey baek dari hari2 sebelom ini. Amin. 

Hari nie msti sume gadis2 cun serta jejaka2 comel Malaysia boring yea sbb x dapat tengok Tentang Dhia yg mnjadi kegilaan n fenomena yg sangat dahsyat d Malaysia skrng. Mybe juga d Korea. HAHA motip Korea?? Tapi TIDAK bg aku yea. Aku tak berapa nak mngikuti pun citer nie. Yes! Aku memang minat Adi Putra. Hero pujaaannn hatiku kottt. HAHA. Tapi mybe sbb aku malas nk p tengok tV, so aku pun x bermnat sngt nak mngikuti citer tue wlaupun ade hero aku yg sngt ensem itu.

Aku ade gk la tengok tp mmg sngt jarang la aku tengok. Aku tengok pun sbb p mkn kt kafe sbb kawan aku dua org lg tuee mmg hantu giler ngan citer tue, HAHA. Dalam cter tue aku hnya tau name Zikir, Dhia, n Raffi jew yea. HAHA. Yg len2 aku xtau ape name watak dyorang, huhu. 

Aku nie kalo duk hostel mmg jarang giler3 la nak tengok tV. Tapi kalo kat umah pun, aku agak jarang gk tengok tV. Mybe sbb dolu2 aku mmg giler2 hantu tV, 24/7 duk mngadap tV jew. So, skrng dh jd bosan kot. Peredaran zaman. Kalo duk umah, aku lebey suke lepak dalam bilik dengar radio, maen game, tngok movie or maen ngan anak buah aku. Kalo boring sangat baru lerrr aku p tengok tV, hihi.

K lerrr dh ngantuk nie, bai2. Salam.



p/s: Tentang Dhia mngalahkan K-pop sbb tiap ari msti ade jew org akan post dialog2 Tentang Dhia nie d fesbuk. haha.





No comments: