Thursday, November 24, 2011

"hujan emas d bilik hostel, hujan batu d umah sendiri" >,<"

Sejak kebelakangan nie aku mmg rajin sket nk menaip n hupdate kt belog yea. Mybe sbb bnyak sngt bnde aku pk skrng n aku rase cam serabottt gilerrr. So, aku amik inisiatif luahkan kt belog sbb kt belog tak rmai kenal aku. Berbnding kalo aku luah kt fB, aku rase sngt tak selesa sbb kebanyakkn 'friends' kt fB adalah mereka2 yg mngenali aku n aku jugak mngenali mereka (skemanya ayt aku =.=")

"Hujan emas d bilik hostel, hujan batu d umah sendiri". Hahaha, ape punye pribahasa nie?. Aku cuma nk gtau yg skrng nie aku sngt3 merindui isi dalam umah aku. Aku tak mahu duk cnie. Aku nk pulanggggggggggggggg!! Uwaaaaaaaaaaaa :'(

Aku mmg sedey sngt2 skrng. Tak ade sesape yg dapat 'comfort'kan aku sekarang. Bila aku d landa kekusutan ataupon permasalahan, umah adalah tmpt prtama yg aku ingin tuju.

sangat rindu budak ini :'(


No comments: