Thursday, November 24, 2011

kesedihan teramat.

Aku menaip nie selepas baru jew selesai cakap ngan anak buah aku. Walaupon dye mmg x pndai cakap lg (baru 1 tahun 8 bulan), just sbut "DA" jew td. Sepanjang lebey kurang 10 minit aku cakap, dye just sebut prkataan 2 jew. Anak buah aku yg nie sorng mmg pngil aku "DA" jew sbb dye tak pndai lg nk sebut panjang2.

Mula2, tyme aku dengar suara dye pnggil aku dalam tepon, yess!! aku sangat gembira. Sbb sblom nie, dye x prnah ckp ngan sape2 jew la yg tepon. Lepas 2, aku dengar dye nangis n adik aku trus letak fon.

Baru beberapa saat slepas aku letak fon, adik aku tepon smula. Dye cakap Mimie (anak buah aku) nangis sbb dengar suara aku td. Pastu, tyme aku panggil name dye. Aku dengar mimie nangis smakin kuat. Ok, ngan aku2 sekali menangis. Aku ngan  Mimie mmg rapat. Kiranya selepas mama ngan papa dye, akulah org kedua yg paling rapat ngan dye.

Nuraimy Najwa Mohd Termizi :)
Arghhh!! aku dah sedey sesangat nie. Baju aku dah basah sbb dari td lg air mata duk ngalir. Okbai~

p/s: rindu nak dengar gelak tawa Mimie :'(


No comments: