Wednesday, November 23, 2011

why?

Salam pembuka bicara tuk sume. Firstly, nak gtau aku sekarang (bukan sekarang jew, tp dh berbulan2 kot) nie berada dalam keadaan yg tanpa arah tujuan mahupon destinasi. Aku pening memikirkan sal diri aku nie. Kalo aku suh org len pk lg la brtmbh pening org 2 (motip la plak org len nk pk sal hal aku kan? HAHA). Boley plak aku gelak dalam keadaan mood aku yg kecewa, sadis n tak tentu hala nie, grrrr =,="

Aku sendiri tak tahu kenapa aku jadi diri aku sekarang nie? (korang faham tak? dah agak korang mesti tak faham mksud aku tuee >,<"). Aku seperti merasa aku dah tak macam dulu lg (base la 2, mnusia kan boley brubah). Hurmm, aku tau mnusia ley brubah TAPI aku sngt2 tak suka prubahan yg brlaku kat diri aku sekarng nie =.="

Ok la, aku rase x prlu la aku nk men'diari'kan bnyak2 sal masalah aku kt snie. Aku tulis sal nie pun sbb aku rase cam nak luahkan SEDIKIT ape yg telah 'terperam' lama dalam lubuk hatiku ini (kelassss ayat ko jahhh, HAHA).
< ehsan pakcik gugel >


p/s: aku memang jenis tak suke meluahkan ape yg aku rase kat org len EXCEPT hal2 yg mngembirakan saja >,<"


No comments: